/ Vardag /

Vecka 31

Magbild i all hast.

Idag har jag varit i Stråssa med Frida, Leia, Tora och Ture. Vi har hälsat på Sofie och Emmie. Blev bjudna på mat och fika. Himla lyxigt och trevligt! 

Känns som det var igår jag skrev om vecka 30. Nästa vecka gör jag sista dagen på jobbet, sen väntar havandeskapspenning och massa vila innan tösen kommer till världen. Känner mig redo. 

Ris: nu är det kört. Totalt omöjligt. Att se fiffi. Haha står jag rakt upp och ner så försvinner även fötterna. Jaja, en får väl stå ut. Inget världsproblem direkt. 

Ros: annars mår jag jättebra. Har varit ganska mycket ledig senaste veckan och det känns att kroppen orkar mer och mår bättre då. Jag antar att jag vilar bättre när jag inte jobbar. Har jag kört ett pass på Willys, så fortsätter jag ofta hålla igång när jag kommer hem. Vilket resulterar i taskig sömn och en stelbent Hyttra. 


Läste i appen att det är hög tid för sambon att börja massera gravida kvinnans rygg, eftersom det är den som tar mest stryk. Så Andreas, nu vet du vad du kan varva fotbollsmatcherna hädanefter. ;)