/ Vardag /

förlåt!

jag har varit sjukligt dålig på att skriva på sistone. Fan... Det är bara mitt fel.. Men nu tänker jag skylla ifrån mig på min iphone. För så här är det; min telefon är mitt hjärta. Man kan göra allt. Datorn är ett stängt kapitel. MEN nu var det ju de här med bloggen, jag hittar ingen app till blogg.se.. SKAFFA EN APP blogg.se. jag hittar till blogspot, devote och gud vet allt. Men inte blogg.se. Jag vill inte radera allting som jag skapat här. Det suger.

Sedan är det något fel på mitt skriv system.. Den vill inte göra nya stycken utan allt blir bara till en stor klump. Suck, de här va då inte en bra blogg dag. Tänkte bju på lite bilder från jul och nyår nu innan Anna kommer för att glo på film o mysa.. NU JÄVLAR SKA DET BLI SKÄRPNING! ;)
Julafton
Julafton
Julafton
Nyårsafton
Nyårsafton
#1 / / C:

en app för blogg.se e påväg serru ;)