/ Vardag /

Dating in the dark

VAFAN HERMAN ALLTSÅ. Det är ju sjukt pinsamt. Det var allt för mig idag. Haha.
Jo har shoppat lite idag. En bh, tröja och två solbrillor. Jag vet. Väldigt snart ska ni få se mina brillor. :)


och hörni? Snart är min tandställning ute! :)
#1 / / Angelica:

Herman var i särklass det värsta jag sett! Haha

#2 / / alex:

Jag är på skidsemester då så kan inte :/ men du har inga pengar på telefon, men nej vi har igen skjuts hem. bara dit upp! mammsi kör troligtvis hon och mia i deras stora bil, dom skulle upp och göra något :)

#3 / / Alex:

är på skidsemester då så jag kan inte :/ men du har inga pengar på telefon men nej det har vi inte, bara dit. mammsi kör, hon och mia i deras stora bil dom skulle upp och göra nått :)

#4 / / alex:

men nej mamma kör dit säger jag ju! :P