/ Vardag /

Vecka 32.



Så här ser en då ut i vecka 32. 8 veckor to go. Alltså två månader. Hör ni hur fjuttigt det låter? Alltså ca 60 dagar. Galet kort tid. Och imorgon säger jag adjö till jobbet. Herregud. 

Ligger just nu med en liten tjej som rumlar runt i magen. Nyss hade hon hicka. Mysigt. Ryggen och fogarna har strejkat nu ikväll. Efter företagspromenaden. Här får man sota för att man vill röra på sig, blää.. Men jag måste säga att det var ett riktigt bra uppstyrt event! Så mycket folk överallt och massor av aktiviteter. Plus i kanten att man fick äta korv med bröd lite här och var;)

Graviditeten då? Nu är bebis ca 43cm lång. Väger 1700gram. Var hos barnmorskan i måndags. Allting såg bra ut. Lilla tösen var vaken och hennes hjärtljud låg på 154. Sf-måttet däremot hade bara ökat med 1cm. Hade ökat med 6cm sist jag var där. Hoppas jag växt mer tills nästa besök. 

Ris: • Nu börjar det bli jobbigt att plocka grejer från backen. 

• Hela garderoben är numera fylld av magtröjor.

Ros: • Har än så länge inte fått någon bristning. Det är jag glad för. Kanske har jag bio-oilen att tacka? 

Långt inlägg. Hörs!