/ Vardag /

Bakslag.



Fredag!! Helgen kan börja. Men inte för mig. Jag får vänta en vecka till innan helg. Phju! Men det ska nog gå bra. 

Regnet har övergått i snö och jag ligger i soffan och kollar på Greys Anathomy. Ska fortsätta med Scandal nu. Äter en skål hallonkräm med mjölk. Det va jag sugen på idag. Bara för att det är fredag ska jag festa loss med en ben n' jerrys sen. Kanelbulle smak. Nomnom! 

Imorgon efter jobb ska familjen med pappi åka till arenan och bowla. En julklapp till alla barn. En anledning till att ses, älskar't! Tiden för oss alla är svår att få att funka. Fem barn liksom. :---))
#1 / / Anonym:

Hej! Måste bara fråga, ibland kallar du din pojkvän för "G" ibland Andreas, ibland "a", så min fråga, vad heter han? Haha! :) jättefin blogg och lycka till med lilltjejen :)

Svar: Hej! Haha va kul, det har jag inte tänkt på att jag hjort!
Ann-Louise

#2 / / Ann-Louise:

Men han heter Andreas, kallas Greger. Haha det är många bekanta som inte ens vet att han egentligen heter Andreas. Så när "G" är med så är det jag som inte tänker mig för när jag skriver ;) tack så mycket!! :)