/ Vardag /

Sen sist..


1. Tränade ett tag där. Sen börja jobbrushen och det fina vädret. Gymmet blev promwnader istället. Efter semestern börjar det på allvar igen! 

2. Felicia har fixat sommarnaglar på mig. Hur grym är hon inte?!?

3. Hängt med min glada(?!) man. Han är bra <3

4. Min bästa frisör/vän har fixat mitt barr, lite ljust och sommarfint där med ;) kittad för semester liksom!

5. Fredagen som var agerade jag och Frida chaufför till bror min. Vi hamnade i Karlstad. Blev en spontanbio och konsert, Nause. Kul!! 

6. Lördagen hängde jag med två fina tjejer i Örebro. Satin uteservering. Vi beställde in plocktallrik och en hel del vinflaskor. Behöver jag säga mer?!?!

7. Noahmyst i massor, goa lilla pojk! 

8. En dag mitt i veckan och livet gick jag ner på gencos, drack vin, kolla fotboll(not so much) och snacka skit med Mickis, Lovisa & Anki. Vardagslyx kallas det!


That's it. Nu ska jag lägga mig och ladda upp inför imorgon. Jobb och gummibåtsrace. Sen har jag SEMESTER!!! :):):)