/ Vardag /

En piggare uppdatering!

Sist var ju klockan en aning för mycket. Nu står klockan på 18.17 och jag är tröttare nu än vad jag var inatt!? (hmm..)
Gårdagen var iaf sjukt trevlig med, en flummbrud, en trötter och en glader. Vilken kombination va? mycket fnissmoch skrattande.. Det lär göras om.

Men nu är det dags att rycka upp sig va, för snart kommer Jimmy och då ska vi fara till Örebro och kolla bio. Jag och mina två "pojkvänner" . Hahah.. Undrar vad det kan bli för skoj.


BTW, Jimmy ska till Teneriffa imorgon. Det gillas inte.. :)
#1 / / Anonym:

din praktikplats ? hihi jaa jag får se, du vet hur jag e när det gäller vardagar(upptagen med att löpa efter en boll). däremot helgen är jag proff fri. så där skulle jag kunde göra vad som helst:) PUSSSSIS

#2 / / anna:

bra svis på han haha :D