/ Vardag /

Goodmorning snowflakes!



Det är så mysigt att vakna upp och kolla ut när man ser att det snöar. Vaknade kvart över 8 idag, hoppa rakt in i duschen. Jag önska jag hade en sån där säng som kalle anka har i kalles jul. När dom åker iväg ed husvagnen ni vet. När man inte behöver röra en fena för att komma till ett varmt bad.

Frukost här näst, sen ska jag pallra mig in till Lindesberg med Teresia och Cissi, dom ska kolla efter maskeradkläder och lite annat kul. Varma kläder på, för idag är det inget vidare varmt väder.
#1 / / Jaana:

Åh nej snöar det hos dig också? Verkar snöa mest över allt nu, hoppas inte snön kommer hit på ett tag -.-

#2 / / ivoivo:

de verkar som de snöar överallt förutom här :D här e de soligt :D

#3 / / Towa:

Haha jaa hon fråga mig med! Vi alla kommer se ut som skämt ;)

#4 / / IVO:

tro mig det är jag, men är igentligen från gbg

är i kalmar nu så får väl se på söndag :D