/ /

Arbogatragedin



Stackars kusin!

Dagen då det hände:


En kusin till mig bor i Arboga, hon är 22 år och har ett barn som är snart 2 år. Min kusin går till dagis eller någon slags lekplats(vet inte riktigt). Hon träffar den här kvinnan som har med sina barn. Dom pratar lite och sätter sig för att ta en fika medans deras barn leker. Dom är glada och skrattar. Ingen vet att ikväll så kommer två stackars barn mördas. Och just hennes två barn. dom går hem var till sitt.

Jag fattar inte! Hon kan ha varit förföljd hela dagen och där dyker min kusin upp. Det var väl rena turen att det inte var en dåre som hade sprungit och försökt ha ihjäl barnen och henne mitt på ljusa dagen. Då hade min kusin vart där. Kan aldrig tänka mig hur hon känner nu, liksom, dom satt och fikade samma dag, nu är barnen borta, finns inte mer. och mamman är inte medveten om det än, eller jo. Nu kanske hon är det. Men förstå. Jag lider med dig kusin! Kan inte vara lätt att svälja.