/ Vardag /

Shoppingsugen.

Jag älskar ellos kläder. Dom har fått in så mycket snyggt och hänger med så bra!.


Dösnygg Adidas jacka.
Vill ha! ska ha.


Jätte fin Jacka
finns även i blått
399 kr. Jag har ju redan en grå jacka, så den
kan jag ju inte köpa, även fast jag vill :)


Den här kjolen är jag kär i.
den är på väg hit, den ska jag ha.
Så cool och snygg!


Den här blusen också,
gillar den. 299kr.
den får vänta.


Den här fina tunikashortan är inte från
ellos. la redoute, men ack så snygg.
Fast dyr.


Guuud det ska bli så kul att få shoppa loss lite imorgon. Får se om jag hittar någe fint. Ett par jeans ska jag ha iaf! såg ett par läckra på Hm. får bli billigt och bra!

#1 / / lisa:

Jag tycker också myk om ellos kläder!
förr så hade dom inte så snygg men det blir bara bättre och bättre.